Jak napisać dobry tekst na potrzeby kampanii Google Ads?

Jak napisać dobry tekst na potrzeby kampanii Google Ads?
Wspaniała oferta i atrakcyjne ceny to nie wszystko, co pozwala sprzedawać i notować zadowalające zyski. Należy jeszcze zadbać o widoczność witryny w sieci, a także zachęcić klienta do wejścia na nią i skorzystania z przygotowanych propozycji. Jak może Ci w tym pomóc Google Ads? Jakie treści tworzyć, by przyciągnąć uwagę odbiorcy? Sprawdź!

Zachęć klienta - twórz perswazyjne kampanie reklamowe

Wszystkie teksty, które mają być wykorzystywane na kampanie reklamowe, muszą być perswazyjne, czyli oddziałujące na potencjalnych klientów i przekonujące ich do działania (np. zakupu produktu lub zarezerwowania terminu usługi). Bardzo istotne jest jednak zachowanie umiaru  zawarcie delikatnej, a nie nachalnej formy promocji. Jednocześnie komunikat powinien uwzględniać zalecenia Google. Dlatego najlepiej, kiedy jego pisaniem zajmuje się specjalista, który zna zarówno efektywne techniki reklamy, jak i wytyczne wyszukiwarki.

Kampanie Google Ads muszą budzić zainteresowanie

Najskuteczniejsze są treści, które rozbudzają ciekawość. Można to osiągnąć przez zadawanie pytań i szybkie udzielanie odpowiedzi. W ten sposób wywołuje się zainteresowanie, a jednocześnie buduje zaufanie. Idealnie, kiedy content informuje o szerokich możliwościach wyboru, co jeszcze bardziej podsyca uwagę klienta.

Kampanie reklamowe powinny wyróżniać Twoją ofertę na tle konkurencji

W jaki sposób najlepiej jest pokonać konkurencję? Wykazując, że oferowany artykuł jest lepszy od tego, który proponują inne firmy. Dlatego w tekście pod Google Ads należy wskazać jego wyróżnik. Może to być wyjątkowo wytrzymały materiał, możliwość uniwersalnego zastosowania, oryginalny wygląd itp. Musisz na to zwrócić uwagę. Kampanie reklamowe mogą też podkreślać sposób działania firmy jak np. bezpłatna dostawa, realizacja wysyłki w 24 godziny, dodawanie do zamówień bezpłatnych gadżetów, przyznawanie punktów lojalnościowych itd.

Klienta interesuje korzyść

Koniecznie trzeba pisać językiem korzyści. Wskazuj zalety, podpowiadaj, co klient może zyskać, jak pozytywnie zmieni się jego życie, kiedy zdecyduje się na zakup. Stosuj też call to action.

Zalecenia Google - działają na roboty i człowieka

Bardzo ważne jest, by stosować zalecenia Google. Istotne, żeby formatować opisy zgodnie z zasadami SEO, stosować słowa kluczowe, a nade wszystko pisać poprawnie. Błędy ortograficzne, gramatyczne i interpunkcyjne podburzają wiarygodność firmy w oczach odbiorcy, a roboty przyznają za nie "punkty karne", co nie służy pozycjonowaniu.

Zleć reklamę fachowcom!

Stworzenie kampanii Google Ads, która przekona klientów, a jednocześnie jest przyjazna regułom wyszukiwarki, wymaga wysokich umiejętności oraz doświadczenia. Dlatego opracowywanie treści na potrzeby kampanii reklamowych warto powierzyć specjalistom. Połączenie perswazji, z doskonałością językową i wytycznymi SEO to zadanie dla fachowców.